Klacht UPC (nu Ziggo): abo behouden na termijn,met 6mnd korting&herberekening over teveel betaalde maar na 4 mnd nog niet!

NLE#2018

ik heb me op 5 okt jl door T. V. over laten halen mn abo voort te zetten, hij zei dat het echt goed zou komen op de nota van 15 okt vwb de verrekening vh teveel betaalde bedrag over 13-31okt.2020 en heel nov20. Helaas niet t geval en gebeld n.a.v. die nota met meneer D en later met mevr. D op 23 okt. mevr D zei dat ze een case had aangemaakt ivm de niet berekende korting. Het zou echt goed komen....niet dus, ondertussen geen restitutie vd periode 13-31okt.2020 en heel nov20. Ik heb dit tot nu toe keer op keer meegemaakt en ben erg teleurgesteld in bovenstaande medewerkers omdat ze beloven en niets doen! Uiteindelijk op 27 okt maar weer gebeld en dit keer met dhr. Jan V..... Ik was heel erg te spreken over hem, maar ik hou mn hart vast dat de terugbetaling vh teveel betaalde voor 13-31okt.2020 en heel nov20 ook op de volgende nota niet verrekend is. Hij heeft wel, omdat het abonnement nu weer ipv tot 13okt21 tot 27okt21 duurt, mij de halve maand gerestitueerd alvast, zodat we dat niet ook weer moesten aanpassen, wachten is dus nog op terugbetaling van periode 27-31okt.2020 en heel nov20 waar ik 29,95 p maand zou betalen ipv 53 euro. Als ik op mijnziggo kijk, zie ik daarover geen credit en elke maand wordt het me beloofd dat er "een case" wordt aangemaakt, maar tot nu toe geen creditatie noch sms met bevestiging vd creditatie. Wil je hier ajb zsm achteraan gaan?

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?