Klacht UPC (nu Ziggo): Abonnement ziggo mobiel

J L B

December 2015 heeft Ziggo mij als bestaand abonnee een nieuw mobiel abonnement aangeboden met verbeteringen ten opzichte van het oorspronkelijke abonnement. Vervolgens hebben zij de oorspronkelijke overeenkomst ontbonden. Vanaf dat moment zijn zij opgehouden service te verlenen. Ik heb geen account meer op het internet. Ik kan geen nieuw account aanmaken omdat ik geen inlog gegevens heb ontvangen, ik heb geen code ontvangen waarmee ik de simkaart kon activeren enzovoorts. Ik heb geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar daar kreeg ik dag in dag uit een automatische melding te horen dat het te druk was en ik het later nog maar een keer moest proberen. Vervolgens een email gestuurd die na zes dagen werd beantwoord met een spijtbetuiging en verder niets. Dus heb ik het emailbericht beantwoord met opnieuw een verzoek om inloggegevens. Sindsdien niets meer vernomen.

Nakomen van de verplichtingen die voortvloeien uit de overeenkomst.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?