Klacht UPC (nu Ziggo): Administratie Ziggo deugt niet

Klachtnummer
# 254421
Gebruiker
H.W. Dorreboom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word erg moe van jullie. Waarom ontvang ik een aanmaning/herinnering voor het betalen van een factuur dd 31 januari over de periode februari terwijl het abonnement per 19/01/2017 is beëindigd?

Zorg dat jullie je zaakjes in orde hebben. Zorg voor een correcte eindfactuur en niet voor een aanmaning met dreiging met incassobureau. Schaam jullie!

Graag correctie en excuses.

Met vriendelijke groet,

Hans Dorreboom

Aan Ziggo
Onderwerp
Medio december abonnement analoge levering tv signaal opgezegd. Door jullie is opzegging bevestigd. Vandaag toch nog een factuur ontvangen, Automatische incasso wordt gestonneerd!

Mailwisseling
Reactie Klantenservice Ziggo
27/01/2017 18:32

Beste meneer, mevrouw Dorreboom,
Bedankt voor het sturen van uw mailtje. Ik begrijp dat dit verwarrend is. Uw abonnement is opgezegd per 19-01-2017. Het factuur van Februari wordt in Januari al aangemaakt. Dit factuur is daarom ook aangemaakt voor de datum dat uw abonnement stopgezet wordt.

Vandaar dat Januari en Februari nog vermeld staan op het factuur. De dagen dat u in Januari geen gebruik heeft gemaakt van het abonnement worden met het eindfactuur verrekend, dit geldt ook voor het factuur van Februari.

Ik heb u proberen te bellen maar helaas nam u niet op, vandaar een antwoord via de mail. Fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Medewerker Klantenservice
Klant (HW Dorreboom)
27/01/2017 16:14

Gewenste oplossing

Excuus voor aanmaning en dreigen met incassobureau voor een factuur die volstrekt onterecht is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen