Klacht UPC (nu Ziggo): afhandeling zaken

mt

Met UPC contact gehad en er werd vertelt dat de Horizon een upgrade zou zijn van de bestaande box die ik had. Nadat ik de Horizonbox heb gekregen heb ik binnen 2 weken gebeld dat ik alleen maar problemen heb ondervonden. UPC heeft dit niet in hun systeem gezet. Er was toen een terugbel afspraak gemaakt maar deze is nooit geweest. Na 2 weken weer aan de telefoon gehangen zou ik mijn oude abonnement weer krijgen maar ik kon de horizon box daarvoor gewoon behouden. Na vele klachten is het abonnement stop gezet en krijg je een rekening van €450,00 om zo even te betalen. Na weer meerdere keren gebeld te hebben dat ik het er niet mee eens ben en dat UPC ging uitzoeken wat er fout is gegaan heb ik nooit hier een telefoon over terug gehad. Nu na alles krijg je dus een incasso achter je aan.

Upc moet de afspraken nakomen die er gemaakt zijn en het bedrag moet kwijt gescholden worden door foutieve administratie uit hun kant vandaan

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van den Tol,Naar aanleiding van uw bericht op Klachtenkompas hebben wij de kwestie opnieuw bekeken.Wij komen graag telefonisch met u in contact om de kwestie met u te bespreken, maar helaas hebben wij u vandaag niet bereikt.Wij proberen het binnenkort nogmaals.Met vriendelijke groet,UPC Nederland.