Klacht UPC (nu Ziggo): afkoop van een contract waar bij mij niks bekend was

Klachtnummer
# 76081
Gebruiker
iemand
Datum
1 reactie

Details

De klacht

beste lezers

sinds kort laaste maand of twee heb ik een nieuw abonnement
waar ik gewoon tv ontvang van de kabel (zonder iets ertussen),
telefoon nummer waar ik (1.50 per maand voor betaal) en 50 mb
internet. Nu schijn ik een rekening te krijgen dat ik digitale televisie
abonnement (een afkoop contract of zoiets). maar daar heb ik nooit om gevraagd toen ik in in juni belde, want het enige dat telde voor mij is dat ik een telefoon- nummer en 50 mb internet. Tevens is er toen nooit gesproken over het afkopen van iets,
weet iemand wat ik hier het beste mee kan doen?
alvast bedankt voor de moeite
mvg
nick

De oplossing

graag zou ik mijn geld terug willen voor iet s waar ik toen niet bij ingelicht (telefonisch gesprek) toen ik opzoek was naar een nieuwe abonement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Roosmalen, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen