Opgelost door UPC (nu Ziggo): afspraken monteur

# 19371
I. Robbe

Heb veel last van gestoord en/of geen signaal op de mediabox (met harde schijf) op verschillende kanalen ( de welbekende blokjes), na verschillende telefoontjes met UPC 3x nieuwe kabels gelegd, nog niet opgelost, monteursafspraak gemaakt, keurig bevestigingsemail ontvangen voor maandag 14 jan. tussen 12-18u en....... geen monteur gezien, bellen maar weer met UPC en wat blijkt dat communicatie tussen de afdelingen cq afspraken niet werkt of doorgevoerd is, dus heerlijk hele middag voor niets thuis gezeten op je spaarzame vrije dag als buschauffeur. Kan nieuwe afspraak maken maar pas op zn vroegst vrijdag de 18e op een tijdstip dat ik aant het werk ben pffffff moedeloos

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Robbe, Het spijt ons te vernemen dat de afhandeling van de storing niet correct is verlopen. Uit onze gegevens blijkt dat 21 januari jl. alsnog een monteur is aangestuurd. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u heeft ervaren van de kwestie.Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker telefonisch contact opneemt met u dan vernemen wij dat graag van.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    I. Robbe
    Klacht is super goed verholpen door de monteur en de klachten afhandeling hier ook goed verlopen, mede dat er ook al telefonisch contact was gezocht is de klacht helemaal verholpen.Met grote dank aan de snelle afhandeling.
    I. Robbe
    Klacht is super goed verholpen door de monteur en de klachten afhandeling hier ook goed verlopen, mede dat er ook al telefonisch contact was gezocht is de klacht helemaal verholpen.Met grote dank aan de snelle afhandeling, en de bos bloemen (zojuist bezorgd)

I. Robbe

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?