Opgelost door UPC (nu Ziggo): afstandsbediening, geleverd bij mediabox

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25770
Gebruiker
maak je eigen profiel aan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb sinds juli 2012 nieuwe mediabox ontvangen (na problemen met vorige) met bijgeleverde afstandsbediening. Na ong. 7 maanden werkte de afstandsbediening
niet goed meer. April 2013 deze klacht gemeld bij UPC. Kreeg te horen, dat ik voor 15 Euro een nieuwe kan kopen. Ik zou dit kunnen begrijpen, als de afstandsbediening niet met zorg behandeld zou zijn. Dit is echter niet aan de orde. Je bent dus genoodzaakt elke keer een nieuwe afstandsbediening te kopen. Ben hier totaal niet mee eens.Betaal tenslotte voor een goed werkend geheel.












De oplossing

gratis vervangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    UPC Nederland heeft contact gehad met mevrouw Meulendijks en de kwestie besproken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
maak je eigen profiel aan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen