Klacht UPC (nu Ziggo): Al 1,5 jaar storingen

J.a.s. de Jonge

al 1,5 jaar ondervind ik storingen aan mijn televisie en internet aansluiting.
de beelden van televisie blijven hangen, internet en telefonie signaal vallen weg.
er zijn al ruim 10 monteurs langs geweest die de binnen situatie doorgemeten hebben en allen tot de conclusie komen dat er binnen niks aan de hand is, maar dat het buiten signaal niet goed is. doordat upc met een externe netwerk dienst werkt wordt je verder niet op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in het buitennetwerk en de helpdesk kan niet meer doen dan modem uitlezen en zeggen dat ze geen storingen zien.
vervolgens wil de helpdesk een netwerk monteur inplannen maar dan moet je ook weer thuis zijn en ik heb dit jaar 10 vrije dagen gebruikt om de upc monteur te ontvangen, ergens houdt het een keer op......

inmiddels ben ik de wanhoop nabij en wil ik tot een oplossing komen

volledige oplossing van mijn klachten + zoals al toegezegd een volledige compensatie van mijn periode van klachten dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten.
de klacht loopt vanaf april 2013

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer De Jonge,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?