Opgelost door UPC (nu Ziggo): al 2 weken geen internet en telefoon, sinds installeren van horizon.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19559
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Zijn overgegaan naar Horizon van UPC. Deze werkte niet naar behoren, en vooral veel opstartproblemen. Monteur al 2x geweest, maar nog niet goed. Mediaplayer van de horizonbox werkt niet, meerdere malen geprobeerd. Ook delen met computer ging niet of zeer slecht. Klacht voorgelegd bij UPC en deze hebben geadviseerd om een extra modem aan te schaffen via hun en zelf met de router. We hadden er een brief bijgekregen en daar stond dat de horizon internet en telefonie na 2 weken afgesloten zou worden en dan automatisch overgezet zou worden naar het modem.
Dit is nu al 3 weken geleden, en hebben vanaf die tijd geen internet. Telefoon hebben we nu al 2 weken niet meer.We hebben al 4x gebeld ( mobiel ) en elke keer wordt er gezegd dat het overgezet wordt, maar gebeurd niet. Ze zeggen dat het een administratief probleem is en de andere zegt weer dat de ict dit moet doen.. Kortom we moeten maar weer afwachten nu. wacht op belangrijk telefoon maar dit kan voorlopig nog niet!!!

De oplossing

Wil graag zo snel mogelijk telefoonverbinding weer. Abonnementsgeld is dus teveel betaald nu, en telefoonkosten. Misschien een compensatie voor aantal maanden film1 gratis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Riet, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Heb het nieuwe modum aangesloten en alles werkte meteen, telefoon en internet. Dus dat is goed opgelost. Nu nog even de gemaakte kosten en teveel betaalde abbonnementgeld verrekenen en een compensatie voor de problemen die we gehad hebben. Zo gauw dat geregeld is is de zaak klaar.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van der Riet, Een medewerker heeft telefononisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Gelukkig allemaal goed opgelost. Ook de compensatie is goed geregeld!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen