Klacht UPC (nu Ziggo): al 4 dagen geen internet

Klachtnummer
# 26205
Gebruiker
JKH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een periode met regelmatige uitval van internet heb ik nu al 4 dagen helemaal geen internet meer. Als ik UPC bel krijg ik steeds te horen dat er een algemene netwerkstoring is en dat ze niet kunnen zeggen hoe lang het nog duurt. Ter compensatie zou ik 1 euro per dag krijgen, terwijl ik inmiddels hoge kosten maak door met een UMTS kaart te internetten (noodzakelijk voor mijn werk!). Ik wil een snelle oplossing en een fatsoenlijke compensatie, anders is dit voor mij reden het contract op te zeggen wegens falende dienstverlening.

De oplossing

Ik wil een snelle oplossing (internet weer beschikbaar) en een fatsoenlijke compensatie, anders is dit voor mij reden het contract op te zeggen wegens falende dienstverlening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen