Klacht UPC (nu Ziggo): Al een week geen internet

Klachtnummer
# 34101
Gebruiker
Gweedi88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf dat er afgelopen donderdag op vrijdag werkzaamheden zijn geweest heb ik geen internet en telefonie in mijn woning! Ik heb direct contact opgenomen met upc en ik moest het eerst een dag afwachten. Na deze dag werkte het internet nog steeds niet, toen werd er op vrijdag een monteur ingepland die pas afgelopen woensdag kon komen. Tevens kreeg ik te horen dat het een probleem was dat bij 170 mensen in mijn regio speelde. Ik heb maandag en dinsdag nog contact gehad met upc, telkens werd er gezegd dat ik de monteur moest afwachten. Nadat de monteur alles in mijn woning had vervangen was het probleem nog steeds niet verholpen. Nu zit ik dus een week zonder internet en komt morgen weer een monteur. Afwachten dus of hij het kan oplossen

De oplossing

Weer internet en schadevergoeding van overtallig gebruikt van 3G

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hurkens,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de gang van zaken besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen