Klacht UPC (nu Ziggo): Al een week geen internet

Gweedi88

Vanaf dat er afgelopen donderdag op vrijdag werkzaamheden zijn geweest heb ik geen internet en telefonie in mijn woning! Ik heb direct contact opgenomen met upc en ik moest het eerst een dag afwachten. Na deze dag werkte het internet nog steeds niet, toen werd er op vrijdag een monteur ingepland die pas afgelopen woensdag kon komen. Tevens kreeg ik te horen dat het een probleem was dat bij 170 mensen in mijn regio speelde. Ik heb maandag en dinsdag nog contact gehad met upc, telkens werd er gezegd dat ik de monteur moest afwachten. Nadat de monteur alles in mijn woning had vervangen was het probleem nog steeds niet verholpen. Nu zit ik dus een week zonder internet en komt morgen weer een monteur. Afwachten dus of hij het kan oplossen

Weer internet en schadevergoeding van overtallig gebruikt van 3G

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Hurkens,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij vandaag telefonisch contact met u opgenomen en de gang van zaken besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw klacht hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?