Klacht UPC (nu Ziggo): Alleen de naam is Ziggo, maar UPC aansluiting....

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152321
Gebruiker
SvD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens WiFi probleem (Cisco modem) zouden we een nieuwe krijgen. Op mijn vraag of ik dan de TC7210 kan krijgen omdat deze AC bezit en een uitgebreidere 5Ghz kunnen ze niet zeggen welke er opgestuurd zal worden. Dit verzorgt een andere firma en sturen zoals verwacht de mindere TC 7200 en deze direct teruggestuurd! Nu blijken er twee verschillende aansluitingen te zijn. (UPC of Ziggo) Omdat wij bij UPC zijn aangesloten kunnen we de nieuwste modem niet gebruiken en als je bij Ziggo aangesloten zit wel.
Op mijn vraag om me dan om te zetten naar de Ziggo aansluiting zodat we ook gebruik kunnen maken van de nieuwste technieken, is het antwoordt dat dit niet mogelijk is.
Het omschakelen naar 1 aansluiting kan nog 2 jaar duren! (leve de fusie)
Helaas hebben we nog geen Glasfiberkabel aansluiting, maar zodra......

De oplossing

Omzetten naar Ziggo i.p.v. UPC aansluiting, zodat je ook van de nieuwste technieken gebruik kan maken......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SvD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen