Klacht UPC (nu Ziggo): Automatische Incasso

Klachtnummer
# 41046
Gebruiker
LMC
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een tijd geleden kregen we een brief van UPC dat de betalingen per automatische incasso werden verricht en dit niet meer kon met acceptgiro. Dat is prima, maar nu heb ik een brief gekregen dat ik € 427,53 aan achterstallige betaling heb. Dit is van de maand juni t/m de maand oktober. Hoe is het mogelijk dat ik pas na 6 maanden bericht krijg dat de betalingen niet zijn gelukt terwijl het op mijn UPC stond dat het betaald was. Ik heb verder niks gehoord van UPC, dus ging ik er vanuit dat de betalingen gewoon werden verwerkt. Ik moet voor 27 november 2013 het gehele bedrag betalen anders word ik (gedeeltelijk) afgesloten. Ik vind dit heel erg vervelend want ik heb niet zoveel geld om in een keer uit te geven. Ik zou graag een betalingsregeling willen, maar volgens een medewerker van UPC winkel kan dit niet en moet ik het toch in een keer betalen.

De oplossing

Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Cruz,Uit onze gegevens blijkt dat er inmiddels een aanvraagformulier voor een betalingsregeling is gestuurd en u een eerste aanbetaling heeft voldaan, waarvoor dank.Gezien aan uw verzoek om een betalingsregeling voldaan is, verzoeken wij u vriendelijk deze klacht als afgehandeld aan te merken.Ten slotte bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor het ervaren ongemak.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen