Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): beeindiging en toch nog rekeningen
Details
Klacht
In December 2012 heb ik door een andere provider mijn abonnement bij UPC op laten zeggen.En volgens de UPC website bleek dit ook gebeurd wezen en werd er aangegeven dat het abonnement per 31-01-2013 zou eindigen.
Op 30-01-2013 hadden ze mijn e-mail adres al gedeactiveerd, dus dacht ervan af te wezen.
Totdat ik ineens een brief van UPC op de mat zag liggen op 6 april (2 maanden later dus), waarvan ik dacht dat dit om mijn terug te ontvangen borg zou gaan.
Er zat netjes een rekening in van 101 euro met allerlei achterstallige kosten voor het niet betalen van rekeningen waarvan ik NIKS wist!
En bleek uit de rekening dat ik nog een abonnement op de kabel aansluiting en een media box had staan. Alle apparatuur was al op 1 Februari retour gestuurd, en bleek ook zonder dat ik het wist een maandelijkse rekening naar een kwartaalrekening te zijn veranderd.
Er wordt eerst twee maanden gewacht tot de rekening FLINK is opgelopen om je vervolgens een factuurtje te sturen.
Gewenste oplossing
alle onnodige kosten die zijn berekend terug te ontvangen. (+/- € 50.00)het teveel betaalde van de rekening van 1 april t.w. €101 die is omgezet naar een kwartaalrekening, die tot 30-06-2013 is betaald. (dus van 8 mei tot 30 Juni 2013 = +/- €35) retour te ontvangen...en ook de borg van mijn modem van €45.
UPC heeft ook verzaakt de klant in te lichten, geeft anderen hiervan de schuld en stuurt mij de rekening hiervan zonder dat ik ergens van op de hoogte was.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.