Klacht UPC (nu Ziggo): beeindiging en toch nog rekeningen

Blueeyes1970

In December 2012 heb ik door een andere provider mijn abonnement bij UPC op laten zeggen.
En volgens de UPC website bleek dit ook gebeurd wezen en werd er aangegeven dat het abonnement per 31-01-2013 zou eindigen.
Op 30-01-2013 hadden ze mijn e-mail adres al gedeactiveerd, dus dacht ervan af te wezen.

Totdat ik ineens een brief van UPC op de mat zag liggen op 6 april (2 maanden later dus), waarvan ik dacht dat dit om mijn terug te ontvangen borg zou gaan.
Er zat netjes een rekening in van 101 euro met allerlei achterstallige kosten voor het niet betalen van rekeningen waarvan ik NIKS wist!
En bleek uit de rekening dat ik nog een abonnement op de kabel aansluiting en een media box had staan. Alle apparatuur was al op 1 Februari retour gestuurd, en bleek ook zonder dat ik het wist een maandelijkse rekening naar een kwartaalrekening te zijn veranderd.
Er wordt eerst twee maanden gewacht tot de rekening FLINK is opgelopen om je vervolgens een factuurtje te sturen.

alle onnodige kosten die zijn berekend terug te ontvangen. (+/- € 50.00)
het teveel betaalde van de rekening van 1 april t.w. €101 die is omgezet naar een kwartaalrekening, die tot 30-06-2013 is betaald. (dus van 8 mei tot 30 Juni 2013 = +/- €35) retour te ontvangen...en ook de borg van mijn modem van €45.
UPC heeft ook verzaakt de klant in te lichten, geeft anderen hiervan de schuld en stuurt mij de rekening hiervan zonder dat ik ergens van op de hoogte was.

Blueeyes1970
    Al tot 3 keer aan toe een email verstuurd via jullie website...3 keer een bericht gehad dat het is ontvangen..maar reageren HELAAS.
    Ook brief per post verstuurd naar de heer Blom (directeur klantenservice), maar daar verwacht ik ook geen antwoord van.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Ophof, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Blueeyes1970
    Ik heb iemand aan de telefoon gehad vandaag. Maar die wilde het liefst na 2 minuten alweer ophangen.
    Want als je tegenstand biedt, dan willen ze ook weer zo snel mogelijk van je af.
    Deze mevrouw verwees naar de ALGEMENE VOORWAARDEN van UPC. De overnemende partij is in gebreken gebleven om mij te melden dat er nog andere diensten open zijn blijven staan. En hoeft UPC hier geen melding van te maken
    Blueeyes1970
    Het is altijd makkelijk om naar ALGEMENE Voorwaarden te verwijzen en verder nergens op te reageren. Het geeft dan ook wel weer aan dat UPC alleen zichzelf over mee indekt.
    Maar ja...voor mij is het afgesloten, en maar hopen dat ook niet de zelfgemaakte calculator uit de kast komt om het teveel betaalde bedrag terug te storten.
    Ik wil in ieder geval met UPC nooit meer wat te maken te hebben.
    WAARDELOOS

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?