Klacht UPC (nu Ziggo): beeld en geluid valt weg

zomerfeest

wij hebben horizon van upc op zich een mooi product maar de service erom heen is echt verschikkelijk slecht we hebben de box nu bijna een jaar na de eerste maand al een monteur over de vloer te hebben gehad kabels vernieuwd en box geupdate. ging het weer een paar maanden goed toen kwamen de problemen weer weer gebeld en weer een afspraak in gepland met de monteur en weer dus nieuwe kabels laten trekken dus weer 80 eur lichter .
een maand geleden begonnen de problemen weer weer problemen met het beeld en geluid dat ik zelf maar een nieuwe hdmi kabel gekocht heb de eerste paar dagen ging het weer goed. week erna kwamen de problemen weer dus maar weer de monteur laten komen heeft weer de box geupdate zoals wij dat niet doen en weer kabels vervangen nu twee weken later begint de ellende weer. upc gebeld dat we er eigenlijk wel klaar me zijn bieden aan om een monteur te laten komen maar de kabels komen weer op onze kosten raar

monteur sturen kabels en monteur compeseren geen stijl om je klant hiervoor op te laten draaien kabels zijn paar maanden oud en al kapot dat zou nooit moeten kunnen standaard kabels zijn al door de monteurs vervangen voor duurdere

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Gerritse en de kwestie besproken.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?