Klacht UPC (nu Ziggo): Beloofde internet snelheid niet haalbaar

Larss

Nadat ik mij 3 keer "telefonisch" aan heb moeten melden bij UPC werd mijn pakket eindelijk toegestuurd. De voorgaande 2 keren is er slecht gedocumenteerd binnen het bedrijf waardoor er geen pakket toegestuurd werd, dit heeft totaal 2 maanden geduurd!

Nu heb ik alles geïnstalleerd met de benodigde kabels etc, echter blijkt er 1 probleem te zijn; De snelheid van 120 wordt op geen enkele mogelijkheid behaald. Ik heb zelf de kabels allemaal getest met een JDSU tester "Werkzaam binnen datacenter branche" en mijn infra "Cat6" thuis is gewoon in orde. Het probleem bevind zich dus buitenhuis.

Inmiddels 4 keer gebeld naar de helpdesk maar er blijkt echter geen enkele oplossing voor mogelijk te zijn? Zoals boven al benoemd ik werk zelf in een datacenter dus ik heb de benodigde ervaring om complete netwerken op te bouwen, alleen blijken ze er bij de helpdesk toch meer ervaring in te hebben "Kuch".

Ik zie hier toch graag snel een gepaste oplossing voor komen, met het tempo dat er gehanteerd word zal snel het hele "nieuwbouw" complex over gaan stappen naar KPN.

Zelf ben ik zeer tevreden klant geweest van Ziggo. Altijd goede verbinding die niet klappert, alleen lijkt het hier bij UPC een flippperkast te zijn met mensen op de helpdesk die niet graag hun administratie doen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Dijk, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en een vervolgafspraak is gemaakt.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Dijk, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?