Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Beloofde internet snelheid niet haalbaar
Details
Klacht
Nadat ik mij 3 keer "telefonisch" aan heb moeten melden bij UPC werd mijn pakket eindelijk toegestuurd. De voorgaande 2 keren is er slecht gedocumenteerd binnen het bedrijf waardoor er geen pakket toegestuurd werd, dit heeft totaal 2 maanden geduurd!Nu heb ik alles geïnstalleerd met de benodigde kabels etc, echter blijkt er 1 probleem te zijn; De snelheid van 120 wordt op geen enkele mogelijkheid behaald. Ik heb zelf de kabels allemaal getest met een JDSU tester "Werkzaam binnen datacenter branche" en mijn infra "Cat6" thuis is gewoon in orde. Het probleem bevind zich dus buitenhuis.
Inmiddels 4 keer gebeld naar de helpdesk maar er blijkt echter geen enkele oplossing voor mogelijk te zijn? Zoals boven al benoemd ik werk zelf in een datacenter dus ik heb de benodigde ervaring om complete netwerken op te bouwen, alleen blijken ze er bij de helpdesk toch meer ervaring in te hebben "Kuch".
Gewenste oplossing
Ik zie hier toch graag snel een gepaste oplossing voor komen, met het tempo dat er gehanteerd word zal snel het hele "nieuwbouw" complex over gaan stappen naar KPN.Zelf ben ik zeer tevreden klant geweest van Ziggo. Altijd goede verbinding die niet klappert, alleen lijkt het hier bij UPC een flippperkast te zijn met mensen op de helpdesk die niet graag hun administratie doen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.