Klacht UPC (nu Ziggo): betalingsregeling contract niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 77439
Gebruiker
RENATE
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ik had een betalingsregeling getroffen per telefoon met upc ik zou daarvoor een formulier thuis krijgen tm heden heb ik deze nog niet ontvangen en wil niet afgesloten worden graag zou ik alsnog gebruik maken van die regeling maar op de 1 of andere manier heb ik steeds de verkeerde mensen aan de lijn en gaan ook mijn mobiele kosten enorm steigen

De oplossing

ik hoop de regeling alsnog thuis gestuurd te krijgen want nu weet ik nog niet wat ik moet betalen per maand aan aflossingsregeling bovendien zou ik een ideal verwijzingt in mijn mail krijgen om de eerste betaling te voldoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,
    Inmiddels is u een aanvraagformulier toegezonden.
    Heeft u nog vragen, dan vernemen wij dat graag.
    Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    RENATE
    Datum
    oke ik hoop dan ook dat jullie afwachten tot de brief binnen is voor de regeling en niet al diensten gaan beëindigen per 01-10-2014
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  4. Auteur
    RENATE
    Datum
    Nee mijn klacht loopt nog steeds en gaat nog steeds niet oke gisteren kreeg ik nota bene een herinneringsbrief dat ik 166 euro nog niet betaald had betreffend de eerste betaling van de regeling de brief van de regeling is vrijdag 3 oktober op de brievenbus bij mij gegaan en na mijn inziens en wat ik van u vernomen heb krijg ik dan altyd eerst nog een brief met de bevestiging betalingsregeling en het bedrag wat betaald moet worden voor dat de betalingsregeling van kracht gaat ??????
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen, Binnenkort neemt een medewerker contact met u op inzake de betalingsregeling.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  6. Auteur
    RENATE
    Datum
    geen goede afhandeling uiteindelijk zelf moeten blijven bellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RENATE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?