Opgelost door UPC (nu Ziggo): Bijna een jaar Signaalproblemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24681
Gebruiker
mcoenradi
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Wij hebben sinds Juli 2012 een contract met UPC.
Vanaf dat moment begon het gedonder al, mediaboxen die niet updaten of helemaal niet werkten. Daarnaast niet de overeengekomen snelheden qua internet, en happerende telefoonlijn.In Jan 2013 hebben wij wederom een klacht neergelegd betreft de mediabox. Er is tot 3 keer toe een nieuwe mediabox opgestuurd.
Werkten ook niet naar behoren.
Ook kregen wij opeens een andere modem opgestuurd, waar we niets van wisten.
Daarnaast vele lege retourdozen ontvangen.
Toe hebben we willen opzeggen, waarna een aanbod kwam van de horizonpakket met 30MB internet. Gingen we alleen mee akkoord als het zou werken en zonder eenmalige kosten te betalen. Was akkoord.
Zodra de Horizon Box kwam ging het wederom fout. met zogezegd het Retoursignaal.
Oorzaak: Slecht signaal (meerdere malen door monteurs van UPC gemeten)
De metingen zijn vooral door een binnenhuis monteur gemeten die meerdere malen geweest is. PROBLEEM LIGT BIJ ALLE AFD. BINNEN UPC. NOG NIET OPGELOST

De oplossing

Zowel Lijn als binnenmonteur op het zelfde moment.
En het signaal goed herstellen en de aansluiting goed realiseren.

De aansluiting van bekabeling, splitters en versterkers binnen huis kan pas goed gedaan worden als er een correct inkomend en retour signaal is. Oftewel Communicatie tussen deze monteurs en mij als klant is essentieel.

Daarnaast Volledige Creditering abbonementskosten vanaf Juli 2012 tot moment van herstel. Verder ook vergoeding voor de tijd dat ik hier in gestoken heb (Ruim 140 uren) en de gemaakte mobiele kosten. (Ook vanaf Prepaid mobiel)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Coenradi,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    Inderdaad ben ik nu door een medewerker van Costumer Comminucations gebeld. Heb deze naam gecontrolleerd voor zover ik kon. De andere mensen die ik eerder gesproken hebben hebben functies genoemd wat ze helemaal niet uitoefenen.
    Erg kwalijk, zo ook de reactie vanuit de Costumer Communications medewerker.Helaas is de lijnmonteur die wederom nogmaals kwam exact dezelfde monteur als eerder, welke het aan zijn laars lapt om zijn werk goed te doen.
  3. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    Ook tijdens contact met de COCU medewerker is meerdere malen geconstateerd dat deze medewerker niet op bekwame manier met klanten om kan gaan.
    Dat betreuren alle partijen.TIP Voor deze monteur: Als je je werk niet leuk vindt of je niet ligt, zoek dan een andere baan!
  4. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Coenradi,Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  5. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    In afwachting op contact vanuit Costumer Comunications.
    Deze zal mij vrijdag bellen. Er is nog geen concrete oplossing omtrent gemaakte kosten en abbonementskosten.
  6. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Coenradi, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  7. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    Ik heb een administratief voorstel gehad, en mijn reactie erop verstuurd.Op dit moment in afwachting van afhandeling vanuit UPC CUCO
  8. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Coenradi, Wij hebben helaas geen bericht van u mogen ontvangen? Kunt u de e-mail nog eenmaal sturen naar het bij u bekende e-mailadres?Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  9. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Coenradi,Een medewerker heeft inmiddels contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  10. Auteur
    mcoenradi
    Datum
    Diensten werken nu, welliswaar na heel veel poespas en enorm veel tijd en inzet mijnderzijde.
    De vergoedingen zijn netjes afgesproken, nu kwestie van aanzien.
    Verder nette behandeling, en een bosje bloemen mogen ontvangen. (wel jammer dat die binnen 2 dagen dood waren)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mcoenradi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen