Klacht UPC (nu Ziggo): Blijvend slecht internet (te traag en dagelijks meerdere keren uitval)

B.G.J. Uyting

Ik dien hierbij een klacht in over de blijvend slechte prestaties van het internet van Ziggo!

Bijgaand een testrapport waarin heel duidelijk blijkt dat er MEERDERE MALEN uitval van internet is – elke dag gebeurd dit standaard in de avond, maar ook steeds vaker overdag. Verder is er een continue lagere snelheid gemeten dan het afgesloten abonnement.

Ondertussen zijn er meerdere maatregelen bij ons in huis geprobeerd en het resultaat is eigenlijk hetzelfde: bedroevend slecht internet!

Vrijdag 22 mei is er nog door jullie gebeld met belofte om ook nog een meeting buiten te gaan doen – ik zou worden teruggebeld, maar tot op heden geen enkele reactie. Dus naast slecht internet ook nog een onbetrouwbare service!

1. Dat ik geld terug krijg voor het abonnement – ik heb simpelweg niet geleverd gekregen waar ik voor betaald heb – eigenlijk al vanaf het moment dat ik ben overgestapt van XS4ALL naar Ziggo.
2. dat deze situatie nu wordt opgelost, want door het thuiswerken leidt ik nu ook schade doordat ik geen betrouwbare internet verbinding heb!

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?