Opgelost door UPC (nu Ziggo): Blokjes en strepen tot zwart beeld op de TV.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56247
Gebruiker
Roy Timar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf september 2013 klacht bij UPC van blokjes en strepen op TV scherm.
Ondanks dat UPC meld van alle kabels te vervangen, tot 2 keer goedgekeurde en kosten
opjagend door UPC vervangen te hebben geen oplossing van de klachten.
De monteur 2 keer langs geweest met zijn eigen kabels probleem niet opgelost.
Thans wordt door de monteur gezegd dat het probleem van buitenaf komt,
de signaal wordt ontstoord. Voor de vervanging van huidige Cisco box geen problemen
met ontvangst gehad, na deze Cisco is het probleem ontstaan.
UPC wil verder niets meer aan doen. Ik betaal keurig en op tijd mijn abon. geld
maar krijg geen compensatie voor een zwart beeld.

De oplossing

betaalde abon geld terug en opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Timar,Heden hebben wij contact met u opgenomen. Tijdens dit contact gaf u aan dat de klacht verholpen is.De gemaakte afspraken ter verdere afhandeling ontvangt u per brief. Daarnaast zal een van onze medewerkers u vrijdag bellen. Aangezien het probleem verholpen is, verzoeken wij u vriendelijk deze klacht als afgehandeld aan te merken.Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Roy Timar
    Datum
    Ik ben binnen 1 dag na melding van de klacht op dit pagina
    gebeld door UPC m.n. dhr. de Jong, keurig en attent gesproken
    te hebben. Begrip vol heeft hij toch een service monteur langs gestuurd en de klacht na meting verholpen te hebben.
    Dhr. de Jong heeft de klacht serieus aangepakt en bovenop
    gezeten tot dat het opgelost is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roy Timar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen