Klacht UPC (nu Ziggo): blokkerig beeld en veel te trageinternet

mien

we zijn na diverse malen gebeld te zijn uiteindelijk in maart 2012 over gestapt naar een alles in een pakket van upc [met draad loos internet]. de monteurs die des tijds [maart2012] alles aan gesloten hebben zeiden toen al dat we niet het gewenste resultaat binnen onvingen en dat er in de kast die bij ons in de straat sta iets moest worden aan gepast. dit is na mijn weten nog steeds niet gedaan.De problemen zijn als volg
we hebben steeds last van een blokkerig TV beeld en het intenet is echt niet draadloos,we zitten met een snoer over de vloer wat al tot een val partij heeft geleid. we hebben een speettest gedaan van UPC en dit zijn de resultaten,dowloid snelheid 0.22mbps en uploid snelheid 1.39mbps.Al zovaak gebeld en dan sturen ze een binnen monteur die alles na gaan kijken en meten en uiteindelijk toch niets voor ons kunnen doen , want het probleem zit in de buiten kast. graag zouden wij willen dat het probleem onderhand wordt opgelost,we zijn het echt beu. ik hoop dat er snel een oplossing komt.

dat we krijgen waar we voor betalen en voor de tijd dat we het niet hebben gehad gecompenceert worden.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad om in overleg met u een oplossing te realiseren. Wij blijven met u in contact tot het probleem verholpen is.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    mien
    ik ben 2x gebeld door een medewerkler van upc .hij zei dat hij mij wekelijks op de hoogte zou houden van de vorderingen.dat hij ook van andere partijen afhankelijk is . dus we wachten af.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Duijts, Zoals eerder gecommuniceerd wordt momenteel de aanpassing van de verdeelkast bij u in de straat voorbereid. Zodra er een update beschikbaar is nemen wij telefonisch contact met u op. Wij blijven met u in contact tot het probleem verholpen is.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    mien
    zoals de medewerker van upc ook zegt we zijn nog steeds in afwachting van de vorderingen.hopelijk zit er een snelle en goede afwerking aantekomen. we wachten maar weer af.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer, mevrouw Duijts, U bent vrijdag nagebeld door een medewerker die u meldde dat we nog steeds bezig zijn met het voorbereiden van de werkzaamheden. Wij houden u op de hoogte.
    Hartelijk bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groet, UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?