Opgelost door UPC (nu Ziggo): Borg decoder niet teruggestort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 1706
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij beëindiging van mijn UPC abonnement heb ik middels de toegestuurde retourdoos het modem op 20 februari 2012 teruggestuurd naar UPC (binnen gestelde termijn van UPC). Ik heb echter mijn betaalde borg van 45,- euro nog niet teruggestort gekregen bij ontvangst van de eindfactuur op 10 april 2012. Graag zou ik zien dat UPC dit alsnog zal oplossen en mijn borg retourneert.

De oplossing

Borg modem 45,- graag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Telefonisch contact gelegd door medewerker van UPC, en deze heeft mijn klacht gehoord en naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen