Klacht UPC (nu Ziggo): BORG MODEM

M

Ik ontvang nu nog steeds aanmaningen voor het betalen van een onterechte rekening van mijn UPC abonnement dat ik meer dan een jaar geleden had opgezegd (nov '12). Reden van opzegging was de voortschrijdende factureringsfout voor de borg van een modem dat ik niet had. Bij aanvang van het abonnement (jan '11) heeft UPC toegezegd dat ik mijn eigen modem kon gebruiken om zo borgkosten te besparen. UPC heeft zich niet gehouden aan deze afspraak. Ondanks herhaaldelijk verzoek van mijn kant (telefoon, contactformulier, email, brief) om de borg van de factuur te halen heeft UPC dit ten tijde van het abonnement nooit gedaan. In plaats hiervan heeft UPC herinneringskosten in rekening gebracht, zelfs nadat ik al had opgezegd. De herinneringskosten zouden worden ingetrokken, maar dit is niet gebeurd. Ook de kosten voor het abonnement liepen nog door terwijl mijn internet al was afgesloten (per jan '13). Resultaat: een onnodig en onterecht opgelopen rekening van zo'n 165 euro.

De gewenste oplossing is dat UPC deze onterechte rekening terugbrengt tot 0 euro.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Schurink,Naar aanleiding van uw bericht heeft een van onze medewerkers meermaals geprobeerd contact met u op te nemen op het door u vermelde mobiele nummer.Kunt u in een reactie aangeven wanneer u overdag het beste bereikbaar bent?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    M
    Telefonisch contact om afspraken te maken is niet gewenst, zoals ik reeds meerdere malen bij uw klantenservice aangegeven heb. Reden hiervoor is dat UPC zich duidelijk niet aan gemaakte afspraken houdt. Anders was deze klacht immers nooit ontstaan.
    U kunt schriftelijk en wel op gepaste wijze laten weten dat UPC akkoord gaat met de door mij gewenste oplossing.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Schurink,Inmiddels hebben wij u per e-mail van een reactie voorzien waarin wij voldoen aan uw verzoek.
    Wij vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt verzoeken wij u vriendelijk deze als zodanig af te melden. Mocht u prijs stellen op verder contact vernemen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland