Klacht UPC (nu Ziggo): CAI aansluiting

Klachtnummer
# 151691
Gebruiker
sandervdlaan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

In december 2015 heeft een Ziggo monteur onze woning voorzien van een CAI aansluiting. Jullie klantenservice heeft nadien gebeld of alles naar tevredenheid was aangelegd. Ik heb hierbij aangegeven dat niet alles naar wens is:
- de bestrating is niet netjes teruggeplaatst.
- de kabel zit nu in de meterkast, maar is nog los. Niet aangesloten aan een stekkerkastje.

De oplossing

Graag zie ik genoemde punten zo spoedig mogelijk verholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen