Klacht UPC (nu Ziggo): CI+ module word steeds gedeactiveerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 42800
Gebruiker
A.W. Francke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

UPC stuurt, volgens eigen zeggen, maandelijks een signaal naar de CI+ module.
Staat je TV op die dag toevallig niet aan, dan word je CI+ gedeactiveerd, je krijgt dan melding dat de smartcard verlopen is.
Je abonnement loopt wel gewoon door!
Ik gebruik deze kaart in een 2e TV die maar af en toe aanstaat, dit is dus niet bruikbaar. Ik moet vooraf plannen wanneer ik TV wil kijken en dan eerst die dag de helpdesk bellen (gemiddeld 5 minuten wachten) zodat zij weer een activatiesignaal kunnen sturen.
Volgens de helpdesk is er niets aan te doen. In mijn ogen is dit onzin, UPC kiest hier zelf voor waarschijnlijk om fraude te voorkomen, maar maakt het nu dus mijn probleem.
Zeer klant-onvriendelijk!

De oplossing

Ik verwacht een technische oplossing. b.v. laat UPC het activatiesignaal dagelijks versturen en pas deactiveren als de TV 2 maanden niet is gebruikt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    A.W. Francke
    Datum
    Zelfs antwoord geven is te veel gevraagd van UPC, slechte zaak!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.W. Francke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen