Opgelost door UPC (nu Ziggo): Ci module

R.G. Kaaijk

panasonic 50gt50 geen syfy hd en 13 street hd, maar dat wist ik al, maar mijn tv werd voor een ander mankement omgeruild voor een 2013 model de 50gt60. en wat denk je, niet gecertificeerd, dus een model 2012 wel en een model 2013 niet, raar.......panasonic monteur naar upc gebeld en naar panasonic, en upc zegt niet gecertificeerd en panasonic en meerdere verkoop sites wel..... tv is door monteur mee teruggenomen, en mijn oude tv weer in gebruik genomen... als klant zit je tussen twee vuren, gek word je er van......... De helpdesk is verloren tijd, medewerker had het over kabels, terwijl ik een kaart heb, vandaar de klacht op deze site.... Ci module? om gek van te worden

Ik geef het op

R.G. Kaaijk
    UpdatePanasonic en tv leveranciers zeggen dat de GT60 gecertificeerd is (staat ook op verkoop sites en de site van Panasonic) UPC niet, Als klant zit je tussen wal en schip, oplossing van UPC neem een Horizon box, waar je tien dagen op moet wachten
    Update monteur ce repair tv omgeruild gt50 voor de gt60
    tv werkt nu gewoon op de ci module
    zoals beloofd(telefonisch) aan upc. deze melding
    R.G. Kaaijk
    upc bedankt voor de oplossing die jullie mij gaven, al is het niet meer nodig

R.G. Kaaijk

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?