Klacht UPC (nu Ziggo): Communicatie is waardeloos.

Klachtnummer
# 481569
Gebruiker
loyd_new
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maand geleden abonnement verlengd bij Ziggo, moest 4 keer bellen omdat afspraken niet werden nagekomen of niet bekend waren... nu werd ik verleden week gebeld over hoe ik mijn contact met Ziggo ervaren had...slecht dus! Als goedmaker kon ik een kleiner tv kastje krijgen en enkele maanden extra korting. ik zou bevestigingsmail krijgen, niet gehad! Ik gechat met Ziggo maar de afspraak was bij hun niet bekend...ik toen gebeld en na zoeken in hun systeem was de afspraak opeens wel bekend...ik zou binnen twee dagen bevestiging krijgen....u raad het al...week verder en nog niets!

Gewenste oplossing

Klanten gewoon fatsoen behandelen lijkt me al heel wat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen