Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): contract opzegging
Details
De klacht
Nu ben ik al een jaartje of 15 lid bij upc.Op zich geen slecht bedrijf maar ze kunnen geen draadloos tv leveren en dat is wat ik wil.
Nu wil ik mijn contract opzeggen maar word er tegen mij gezegd dat dat niet mogelijk is tot januari 2015 omdat ik in januari 2014 een pakketwijziging heb doorgegeven.
Volgens mij is er toch een maandelijkse opzeg termijn?
En als ik al jaren lid ben en je krijgt te horen dat het door een wijziging van het pakket je nog maar een jaartje lid moet blijven voel ik mij bestolen.
Misschien dat er meer zijn die tegen dit probleem oplopen bij upc??
Met vriendelijke groet W. Hondijk
De oplossing
Gewoon mijn maandelijkse contract op laten zeggen en niet door een of andere regel alleen ten voordeel van UPC mij weer een jaar zonder draadloos tv laten zitten en de draden door het huis hebben lopen, alleen omdat hun dat mij niet kunnen leveren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.