Opgelost door UPC (nu Ziggo): contract opzegging

willie

Nu ben ik al een jaartje of 15 lid bij upc.
Op zich geen slecht bedrijf maar ze kunnen geen draadloos tv leveren en dat is wat ik wil.

Nu wil ik mijn contract opzeggen maar word er tegen mij gezegd dat dat niet mogelijk is tot januari 2015 omdat ik in januari 2014 een pakketwijziging heb doorgegeven.
Volgens mij is er toch een maandelijkse opzeg termijn?
En als ik al jaren lid ben en je krijgt te horen dat het door een wijziging van het pakket je nog maar een jaartje lid moet blijven voel ik mij bestolen.

Misschien dat er meer zijn die tegen dit probleem oplopen bij upc??

Met vriendelijke groet W. Hondijk

Gewoon mijn maandelijkse contract op laten zeggen en niet door een of andere regel alleen ten voordeel van UPC mij weer een jaar zonder draadloos tv laten zitten en de draden door het huis hebben lopen, alleen omdat hun dat mij niet kunnen leveren.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Hondijk, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    willie
    Zeer tevreden over de afhandeling.
    Compliment aan U.P.C.

willie

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?