Opgelost door UPC (nu Ziggo): contract opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66259
Gebruiker
willie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu ben ik al een jaartje of 15 lid bij upc.
Op zich geen slecht bedrijf maar ze kunnen geen draadloos tv leveren en dat is wat ik wil.

Nu wil ik mijn contract opzeggen maar word er tegen mij gezegd dat dat niet mogelijk is tot januari 2015 omdat ik in januari 2014 een pakketwijziging heb doorgegeven.
Volgens mij is er toch een maandelijkse opzeg termijn?
En als ik al jaren lid ben en je krijgt te horen dat het door een wijziging van het pakket je nog maar een jaartje lid moet blijven voel ik mij bestolen.

Misschien dat er meer zijn die tegen dit probleem oplopen bij upc??

Met vriendelijke groet W. Hondijk

De oplossing

Gewoon mijn maandelijkse contract op laten zeggen en niet door een of andere regel alleen ten voordeel van UPC mij weer een jaar zonder draadloos tv laten zitten en de draden door het huis hebben lopen, alleen omdat hun dat mij niet kunnen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Hondijk, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    willie
    Datum
    Zeer tevreden over de afhandeling.
    Compliment aan U.P.C.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen