Klacht UPC (nu Ziggo): contractbreuk door upc

Klachtnummer
# 76455
Gebruiker
SpeedyG
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb na veel gedoe over een eerdere afspraak met UPC in februari vaste prijs afgesproken. Nu komt de melding dat per 1 oktober dit niet gehoneerd gaat worden en de prijs gaat omhoog.
Dit heet dus toerekenbare tekortkoming (wanprestatie) en kan dus niet.
Op mijn schriftelijk protest dd 26 augustus is niet gereageeerd.
Op een eerder fout van UPC heb ik coulant gereageerd, die afspraak komt dan ook maar te vervallen (UPC heeft zonder mijn toestemming mijn telefoonnummer gepubliceerd): ik stel bij dezen UPC aansprakelijk ten bedrage van 550 euro

De oplossing

nakomen van afspraak
schadevergoeding ivm opnieuw tijdverlies & energie van rechtzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Boross,Naar aanleiding van uw meldingen op Klachtenkompas hebben wij vandaag tijdens een telefonisch contact uw klachten inhoudelijk met u besproken.Indien u de kwestie hiermee als afgehandeld beschouwt, verzoeken wij u vriendelijk de status van uw meldingen hierop aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    SpeedyG
    Datum
    Ik zie dat ik mijn reactie bij andere klacht hebt ingevuld
    omtrent contractbreuk.
    De klacht omtrent wifhotspot is -naar zeggen van UPC- opgelost, hoewel ik dat niet kan naggaan. UPC heeft de hotspot gedectiveerd
    maar mijn internet verbinding bleef intact gedurende dat proces dus ik heb zo mijn twijfels of het correct is gebeurd
    (en dan ga ik maar van goede trouw uit)
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Boross,Indien u naar aanleiding van deze kwestie nog vragen heeft, vernemen wij graag van u.Wij nemen dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen