Opgelost door UPC (nu Ziggo): Defecte mediabox: nr 6 in 4 jaar

W.T. Beijdorff

Vandaag (zonder waarschuwing) is de mediabox weer stuk gegaan. Deze mediabox maakt het mogelijk om digitale tv te kijken en programma's op te nemen. Al weer de 6e keer dat deze defect is in 4 jaar, dus geen tv, opgenomen programma's kwijt en de enige oplossing is een nieuwe box. Het feit dat de apparatuur die UPC levert ongeveer 1 jaar meegaat (dit keer) en dat zij dus een ondeugdelijk product bieden wordt niet geadresseerd. Contact gehad met de klantenservice maar onbevredigend antwoord ontvangen en nergens anders (binnen het bedrijf) heen kunnen met de klacht.

Een deugdelijk product met een langdurige oplossing, boetedoening door UPC omdat zij een product leveren en hebben in hun assortiment dat in mijn ogen noet voldoet aan een standaard, en waar wel gewoon geld voor betaald moet worden. Als het een 'oud' product betreft (nieuw = horizon), dan hadden ze ons moeten laten overstappen. Compensatie van de afgelopen maanden abonnement en een horizontale overstap naar Horizon (mits hier de garantie gegeven kan worden dat het langer dan 1 jaar functioneert). Anders een andere digitale tv kaart en een door ons uit te kiezen stand-alone recorder.

UPC (nu Ziggo)
    UPC Nederland heeft de kwestie telefonisch besproken.
    W.T. Beijdorff
    Prettig telefonisch contact waarbij de klacht serieus genomen is.

W.T. Beijdorff

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?