Klacht UPC (nu Ziggo): draadloos internet thuis

Klachtnummer
# 26225
Gebruiker
Peter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

UPC beloofd een draadloos internet in de thuissituatie. Bij aanleg van het modem door een monteur van UPC blijkt dat dit niet werkt. Als oplossing wordt voor internet voorgesteld een kabel van de meterkast naar de 1e verdieping te leggen waar de computer staat. Na bellen met UPC dat dit geen structurele oplossing is, wordt opnieuw een monteur gestuurd. Na het wisselen van het modem en de rauter en het bezoek van meerdere monteurs is de stand van zaken na een jaar: nog steeds geen draadloos internet beschikbaar, wel normale tarief betalen.

De oplossing

Gewenste oplossing: een draadloos internet binnen het huis. Indien niet mogelijk, en dus de gedane belofte niet nagekomen kan worden dan compensatie voor het niet kunnen gebruiken van de aangeboden diensten en ontbinding van het contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Huijsman en wij werken samen aan een oplossing.
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Huijsman en de kwestie afgerond.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?