Klacht UPC (nu Ziggo): Drama sinds aanschaf Horizon box

Klachtnummer
# 73093
Gebruiker
Missbilingual
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben nu een maand de Horizon box, sinds het begin van die maand zijn er al 3 monteurs langsgeweest om de volgende punten te verhelpen:
-ondertiteling doet het vaak niet bij myprime series
-scherm wordt constant blauw/roze, ook na het uittesten van verschillende resoluties
-afstandsbediening meerdere keren gereset want stopt soms met werken
-youtube doet het vaker niet dan wel

De oplossing

We willen niet weer een monteur, we willen een definitieve oplossing of een vergoeding in de vorm van geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Meijer, Naar aanleiding van uw melding hebben wij inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Missbilingual
    Datum
    Het meeste zoals het blauwe scherm is verholpen.
    De ondertiteling by MyPrime wisselt nog een beetje maar over het algemeen ben ik tevreden.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen