Klacht UPC (nu Ziggo): Dubbele betaling voor de facturen internet + televisie + telefoon

Peace

Mijn klacht betreft eigenlijk 4 facturen voor het mandelijkse gebruik van het pakket internet + tv + telefoon van UPC . Mijn naam is Léandre Ineza en ben klant van UPC voor ongeveer 3 à 4 jaren en ben ik altijd een regelmatige klant van UPC geweest . Maar het begon toen ik een onaangename verassing kreeg in een brief van 10-07-2012 toen ik hoorde dat ik de kosten voor 4 verschillende facturen nog niet afgerond heb . En deze kosten moest ik nog herbetalen . Deze kosten betreffen de manden april 2012 , februari 2012 , december 2011 en november 2011 voor een totaal bedrag van 242,85 eur . Later wordt een behoorlijke bedrag van 318,11 eur automatisch afgeschreven van mijn bankrekening . De reden hiervoor wordt in dezelfde brief uitgelegd voor een mogelijke betaling met een andere verkerde rekeningnummer van "een klant "van UPC!
Ik heb dus brieven gestuurd met de bewijzstukken voor betaling ( mijn bankafschriften voor de betreffende facturen ) naar de UPC maar zonder enige resultaat!

Hiermee wil ik graag dat het bedrag dat van mijn bankrekening afgeschreven was teruggestoort wordt , dus dat ik mijn geld terug krijg . Het totaal bedrag is 242,85 eur

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Ineza,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad.Indien u verdere vragen heeft, vernemen wij dat graag van u door middel van antwoord op dit bericht.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Peace
    Naar aanleiding tot het telefonische gesprek met een medewerker van UPC hoorde ik tot mijn verbazing dat het eigenlijk niet over de 4 facturen ging want daarvoor heb ik wel betaald . Maar voor andere 4 facturen die misten ( deze waren niet eens in de overzicht gemeld : sept '11 , nov '11 , jan '12 , mrt '12 ) .
    Uit de rekeningafschriften blijkt er dat ik wel voor de factuur voor sept'11 betaald heb voor 200 eur ! Waar komt zo'n bedrag uit ?Voor de drie resterende heb ik niets nagetrokken !
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Ineza, Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u gehad. Indien u verdere vragen heeft, vernemen wij dat graag van u door middel van antwoord op dit bericht. Met vriendelijke groet, UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?