Opgelost door UPC (nu Ziggo): DVR inleveren na uitbreiding zenderpakket

J.F. Blacquiere

Ik gebruikte al jaren het basispakket televisiezenders van UPC met DVR en wilde dit uitbreiden naar een uitgebreider pakket zenders. Bestellen via internet was geen probleem, maar niet vermeld stond dat dit inhoudt dat de DVR door UPC buiten gebruik wordt gesteld en je in plaats daarvan een mediabox krijgt zonder opnamemogelijkheid. Diverse telefoontjes hebben geen oplossing gebracht. UPC biedt alleen nog maar de Horizon aan als opnamemogelijkheid, maar dat kan alleen met een totaalpakket inclusief telefoon en internet. Je reinste koppelverkoop.

gewoon mijn oude mediabox (DVR) terug

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Blacquiere, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    J.F. Blacquiere
    Uit coulance heb ik inmiddels weer eenzelfde DVR gekregen zoals ik vroeger had en deze werkt naar behoren. Deze klacht is door UPC dus tot mijn volle tevredenheid opgelost
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Blacquiere,Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    J.F. Blacquiere
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    J.F. Blacquiere
    de klacht is door UPC keurig afgehandeld en naar behoren opgelost
    J.F. Blacquiere
    keurig afgehandeld door UPC (dank zij Klachtenkompas)

J.F. Blacquiere

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?