Opgelost door UPC (nu Ziggo): DVR inleveren na uitbreiding zenderpakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15129
Gebruiker
J.F. Blacquiere
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik gebruikte al jaren het basispakket televisiezenders van UPC met DVR en wilde dit uitbreiden naar een uitgebreider pakket zenders. Bestellen via internet was geen probleem, maar niet vermeld stond dat dit inhoudt dat de DVR door UPC buiten gebruik wordt gesteld en je in plaats daarvan een mediabox krijgt zonder opnamemogelijkheid. Diverse telefoontjes hebben geen oplossing gebracht. UPC biedt alleen nog maar de Horizon aan als opnamemogelijkheid, maar dat kan alleen met een totaalpakket inclusief telefoon en internet. Je reinste koppelverkoop.

De oplossing

gewoon mijn oude mediabox (DVR) terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Blacquiere, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker in de tussentijd contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    J.F. Blacquiere
    Datum
    Uit coulance heb ik inmiddels weer eenzelfde DVR gekregen zoals ik vroeger had en deze werkt naar behoren. Deze klacht is door UPC dus tot mijn volle tevredenheid opgelost
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Blacquiere,Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    J.F. Blacquiere
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  5. Auteur
    J.F. Blacquiere
    Datum
    de klacht is door UPC keurig afgehandeld en naar behoren opgelost
  6. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Blacquiere,Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  7. Auteur
    J.F. Blacquiere
    Datum
    keurig afgehandeld door UPC (dank zij Klachtenkompas)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.F. Blacquiere
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen