Klacht UPC (nu Ziggo): Eenzijdige wijziging contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 52531
Gebruiker
Jitske
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Upc heeft, zonder bericht te sturen, de prijzen van het bellen met de vaste telefoon verhoogd.
Na gebeld te hebben met UPC ,werd de klacht afgedaan met de woorden,zo heeft UPC dit beslist.
Wij vinden het niet kunnen dat UPC dit zomaar kan doen.
De rekening voor het bellen is verdubbeld.

De oplossing

Terugdraaien prijs voor bellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Teunissen, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie met u besproken.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Jitske
    Datum
    Kwamen met een voorstel,maar moest meteen weer een contract voor 1 jaar afsluiten.hebben dit wel geaccepteerd,maar gewoon omdat er geen andere keus was.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jitske
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen