Klacht UPC (nu Ziggo): Eindafrekening na opzegging

Klachtnummer
# 23837
Gebruiker
Kim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3-12-12: abonnement bij UPC opgezegd per 3-1-2013.
diverse keren gebeld ivm waar de eindafrekening blijft (minimaal 6 keer gebeld, gemiddel 25 minuten per keer)
8-3-2013 Sebastiaan van de Ham van UPC gesproken hij heeft mij beloofd er persoonlijk voor te zorgen dat e.e.a. binnen 2 weken opgelost zou zijn. 20-3-2013 rekening ontvangen van € 690,02. Onze borg en een teveel in rekening gebracht gedeelte wordt gecrediteerd terwijl er een afkoop in rekening gebracht voor het abonnement (het abonnement was per december 2012 per maand opzegbaar).
Nu wordt mij voor de zoveelste keer aangegeven dat men mij binnen 7 werkdagen terug gaat bellen wat de oplossing gaat worden. ik heb aangeven dat dit totaal onacceptabel is. Men neemt mij bij UPC niet serieus en zit nu al meer als 4 maanden om mijn geld te teren. Ik heb zojuist ook een klacht bij UPC ingedient maar gezien bovenstaan en meerder gebroken beloftes heb ik er geen vertrouwen in dat UPC mij helpt, ik ben nu immers geen klant meer.

De oplossing

Binnen enkele dagen het geld waar ik recht op heb terug ontvangen alsmede een vergoeden vanwege alle ergenis en tijd wat dit mij heeft gekost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van Beek,Een medewerker heeft vandaag geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen. Wij hebben u helaas niet bereikt. Wij proberen dit later opnieuw.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van Beek,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen ter afhandeling van de kwestie.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen