Klacht UPC (nu Ziggo): Emailadressen onbereikbaar

HN

Veel emailadressen zijn met een internetabonnement van UPC onbereikbaar. Het zou te maken hebben met de emailserver van UPC. Lees er op internetfora al het e.e.a. over maar UPC heeft nog geen oplossing. Het enige antwoord is dat het wel even kan duren. Daar moet je het maar mee doen. Ondertussen wel gewoon incasseren. Oplichters waren het, zijn het en zullen het altijd blijven!

UPC geeft al weken aan dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Het wordt echter alleen maar erger! De uitgaande mailserver zou "gespamd" zijn.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Nelissen Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een melding naar de juiste afdeling gestuurd.Indien u deze kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?