Klacht UPC (nu Ziggo): Emailadressen onbereikbaar

Klachtnummer
# 42960
Gebruiker
HN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Veel emailadressen zijn met een internetabonnement van UPC onbereikbaar. Het zou te maken hebben met de emailserver van UPC. Lees er op internetfora al het e.e.a. over maar UPC heeft nog geen oplossing. Het enige antwoord is dat het wel even kan duren. Daar moet je het maar mee doen. Ondertussen wel gewoon incasseren. Oplichters waren het, zijn het en zullen het altijd blijven!

De oplossing

UPC geeft al weken aan dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Het wordt echter alleen maar erger! De uitgaande mailserver zou "gespamd" zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Nelissen Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Hierbij is een melding naar de juiste afdeling gestuurd.Indien u deze kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen