Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door UPC (nu Ziggo): Facturen kloppen niet
Details
Klacht
Wij zijn al jaren klant bij UPC en hebben eigenlijk weinig te klagen gehad totdat wij van UPC consument naar zakelijk zijn gegaan (op advies van de boekhouder). Hadden we dit maar nooit gedaan.Tot september 2014 betaalde wij netjes 50,92 voor ons abonnement 120 mb fiber power, digitale TV en alles-in-één zakelijk.
In oktober hadden we in eens een rekening van 13,19. Er bleken hele onduidelijk verrekeningen plaats te vinden. Factuur was alles behalve duidelijk
In November betaalde we in eens 73,71. Weer verrekeningen.
Wij besloten te bellen en te vragen naar de verrekeningen. Voor de medewerker van UPC ook niet helemaal duidelijk en zou contact opnemen met de administratie. Netjes terug gebeld en het zou opgelost worden.
Het resultaat een rekening van 119,81 in december, 105 in januari, 150 in februari en 103 in maart. Hoe kan het dat een bedrijf zoals UPC haar zaken niet op orde heeft als het om zakelijke dienstverlening gaat?
Gewenste oplossing
Herstellen abonnement naar voor juni 2014. Verrekenen te veel betaalde kosten met nieuwe facturen of terugstorten van dit bedrag.Lukt dan niet, dan schakelen wij wel weer over naar prive.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.