Opgelost door UPC (nu Ziggo): Factuur incorrect na omzetten contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 5268
Gebruiker
Sjef van Eijk
Datum
10 reacties

Details

De klacht

In apr. bestaand contract omgezet in all-in-one, nu incl. bellen. UPC bevestigt met bestelnr. Zal nu 58,00 p/md gaan betalen (excl. gespr.kosten). Eerste 3 maanden halve prijs (29,00) ivm actiekorting. Eerste factuur voor nieuwe contract is echter 74,23 , waarvan 1,46 telefoonkosten.. Onmiddellijk gebeld. UPC had een fout gemaakt, men had de losse componenten berekend ipv een pakket. Zou worden gecorrigeerd en ik zou worden gecrediteerd. Juni fact. echter weer fout. Ook 'Mijn UPC' toonde nog steeds de losse onderdelen. Opnieuw gebeld. Zou worden gecorrigeerd en ik zou worden gecrediteerd. De creditering van de mei rekening zou al gedaan zijn. Aangezien bij beide fact. ook de 50% korting niet is verwerkt zal dit vanaf volgende periode ingaan zodat ik toch de 3 maanden halve prijs zou krijgen. Een week na ons laatste gesprek (die overigens telkens vriendelijke en correct verlopen) is de status op Mijn UPC onveranderd fout en vrees ik voor de volgende fact..
.

De oplossing

Definitief bewijs, ook online, dat alles nu goed geregeld is. Terugbetaling teveel betaald bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

10 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Eijk, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Een medewerker neemt binnenkort opnieuw telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Sjef van Eijk
    Datum
    Ik wacht gespannen af hoe dit opgelost gaat worden.Ik moet zelf de nieuwe rekening in de gaten houden. Op de Mijn UPC site zie ik echter nog steeds geen gecorrigeerde gegevens staan mbt het door mij gekozen pakket.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Eijk,Een medewerker neemt binnenkort telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    Sjef van Eijk
    Datum
    Ik wacht rustig dit telefoontje af.
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Eijk,Vandaag namen wij telefonisch contact met u op. Tijdens dit contact is besproken dat een medewerker in augustus 2012 opnieuw contact met u opneemt ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  6. Auteur
    Sjef van Eijk
    Datum
    De faktuur van juli ziet er in ieder geval uit alsof de oplossing gevonden is. Zoals afgesproken wachten we de faktuur van augustus nog even af.
  7. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Eijk, Zoals met u afgesproken neemt een medewerker binnenkort opnieuw telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  8. Auteur
    Sjef van Eijk
    Datum
    Heb inmiddels een terugbetaling ontvangen, dus dat is prima geregeld. Nu nog een de volgende faktuur afwachten. Als die correct is kan de klacht worden afgesloten.
  9. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van Eijk,Uit onze gegevens blijkt dat de factuur van augustus 2012 correct is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw klacht bij Klachtenkompas aan te merken als afgehandeld.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  10. Auteur
    Sjef van Eijk
    Datum
    Inderdaad UPC, alles ziet er nu goed uit ! Klacht afgewerkt met dank voor de tussentijdse updates via mail en telefoon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjef van Eijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen