Opgelost door UPC (nu Ziggo): Factuur incorrect na omzetten contract

Sjef van Eijk

In apr. bestaand contract omgezet in all-in-one, nu incl. bellen. UPC bevestigt met bestelnr. Zal nu 58,00 p/md gaan betalen (excl. gespr.kosten). Eerste 3 maanden halve prijs (29,00) ivm actiekorting. Eerste factuur voor nieuwe contract is echter 74,23 , waarvan 1,46 telefoonkosten.. Onmiddellijk gebeld. UPC had een fout gemaakt, men had de losse componenten berekend ipv een pakket. Zou worden gecorrigeerd en ik zou worden gecrediteerd. Juni fact. echter weer fout. Ook 'Mijn UPC' toonde nog steeds de losse onderdelen. Opnieuw gebeld. Zou worden gecorrigeerd en ik zou worden gecrediteerd. De creditering van de mei rekening zou al gedaan zijn. Aangezien bij beide fact. ook de 50% korting niet is verwerkt zal dit vanaf volgende periode ingaan zodat ik toch de 3 maanden halve prijs zou krijgen. Een week na ons laatste gesprek (die overigens telkens vriendelijke en correct verlopen) is de status op Mijn UPC onveranderd fout en vrees ik voor de volgende fact..

Definitief bewijs, ook online, dat alles nu goed geregeld is. Terugbetaling teveel betaald bedrag.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Eijk, Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en de kwestie met u besproken. Een medewerker neemt binnenkort opnieuw telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
    Sjef van Eijk
    Ik wacht gespannen af hoe dit opgelost gaat worden.Ik moet zelf de nieuwe rekening in de gaten houden. Op de Mijn UPC site zie ik echter nog steeds geen gecorrigeerde gegevens staan mbt het door mij gekozen pakket.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Eijk,Een medewerker neemt binnenkort telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Sjef van Eijk
    Ik wacht rustig dit telefoontje af.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Eijk,Vandaag namen wij telefonisch contact met u op. Tijdens dit contact is besproken dat een medewerker in augustus 2012 opnieuw contact met u opneemt ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Sjef van Eijk
    De faktuur van juli ziet er in ieder geval uit alsof de oplossing gevonden is. Zoals afgesproken wachten we de faktuur van augustus nog even af.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Eijk, Zoals met u afgesproken neemt een medewerker binnenkort opnieuw telefonisch contact met u op ter afhandeling van de kwestie. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    Sjef van Eijk
    Heb inmiddels een terugbetaling ontvangen, dus dat is prima geregeld. Nu nog een de volgende faktuur afwachten. Als die correct is kan de klacht worden afgesloten.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van Eijk,Uit onze gegevens blijkt dat de factuur van augustus 2012 correct is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om uw klacht bij Klachtenkompas aan te merken als afgehandeld.Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Sjef van Eijk
    Inderdaad UPC, alles ziet er nu goed uit ! Klacht afgewerkt met dank voor de tussentijdse updates via mail en telefoon.

Sjef van Eijk

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?