Opgelost door UPC (nu Ziggo): Factuur met kenmerk: 9080034810018008 Voldaan is.

Geachte lezers, en UPC,
Op d.d. 10-06-2014 heb ik van u een onjuiste factuur ontvangen. is naar mijn mening niet juist. Ik verzoek u het een en ander te controleren en te corrigeren. De volgende facturen zijn voldaan 2014;
14-jan-2014 kenmerk; 030147696874000 € 75,70
26-02-2014 kenmerk; 0050001506136757 € 90, 27
29-april-2014 (maart kenmerk;9080034810018008 . € 84,15 € 84, 15+84.15= 168,30 incasso kosten € 14,30 ONTERECHT is.
29-april-2014 kenmerk; 9080034810018008 € 84,15. zo uw ziet komen de betalingskenmerken over een met uw brief.
Zie een nieuwen factuur mijn tegemoet, zo niet ga ik andere stappen ondernemen
Hanna.

Dat het opgelost word, en ik dit heel erg vervelend vind, en de rekening geschrapt word..
zie uw reactie tegemoet.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Ruijmgaart, Een medewerker heeft u inmiddels via e-mail een reactie gegeven op uw melding.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Wesley30
    Geachte,Op d.d. 10-06-2014 heb ik bij u een klacht ingediend over een factuur . Op d.d. 12-06-2014 heb ik u gebeld gemaild zonder resultaat. Ik kwam er bij uw callcenter/klantenservice niet doorheen en heb eindeloos in de wacht gehangen. Dat kost mij tijd en geld en dat vind ik onbegrijpelijk: ik ben nota bene uw klant! Ik verzoek u nu voor de laatste keer mijn klacht in behandeling te nemen en mij binnen een week een inhoudelijke reactie te sturen waar ik iets mee kan en mijn klacht
    Geachte mevrouw Ruijmgaart,
    Heeft u onze e-mail van heden ontvangen? Hierin gaan wij inhoudelijk in op uw bericht. Graag ontvangen wij op deze mail uw reactie.
    UPC Nederland
    Beste,
    Na een slechte afhandeling van UPC wil ik het volgende voorleggen. De e-mail die ik heb ontvangen vaar in uw uit leg wat betaald is, In de brief van 09-06-2014 kan uw inzien dat het bedrag betaald is alleen in 2 termijn, om verwarring te voor komen. u verteld dat het volledige bedrag niet voldaan is dit is ook zo om dat ik geen incasso kosten gaat betalen, ik heb een automatische incasso afgegeven. En weet niet beter dat het word afgeschreven van mijn bank,van daar ook de achter stand
    Mensen opgelet,
    Na deze slechte dienstverlening, zal ik de maanden mei en juni betalen, en eind van deze maand de rekening van juli, en ben zeker niet te vrede over het gebruik van de diensten van UPC. Reden: Elke keer dat me TV weg Valt en stoort. Internet wat weg valt zeker 2 keer op een dag. snelheid is niet de beste. aantal keer over gebeld maar word in een doof pot gegooid. wat is de enige oplossing UPC? Andere provider. en incasso kosten in rekening brengen.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Ruijmgaart, Een medewerker heeft u via e-mail een reactie gegeven.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    Afgehandeld!

Wesley30

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?