Klacht UPC (nu Ziggo): Faktuur Digitale TV vooruit betalen!

Klachtnummer
# 25018
Gebruiker
C.A. Bonger
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben al jaren klant van UPC en betaal altijd per acceptgiro voor de diensten analoog TV/Radio en dat ging altijd per maand.
Sinds een jaar heb ik de extra dienst van UPC erbij genomen voor digitale tv en
betaal daar € 5,50 extra voor en dat was ook gewoon per maand.
Nu krijg ik opeens een faktuur die ik moet betalen over een kwartaal en dat is over de periode april-mei en juni, deze moet voor 16 april volledig zijn betaald.
Geen schrijven gehad hierover en heb gebeld en klacht ingediend, ik ben niet van plan om 2 maanden vooruit te gaan betalen.
Klacht ingediend bij UPC telefonisch en er was geen andere mogelijkheid en ook op mijn mail werd verder geen reaktie's meer gegeven.
Ik heb nu deze faktuur niet betaald, alleen het bedrag voor de maand april overgeboekt en nu wacht ik op verdere reaktie van UPC.
Ook is per 3 april alle analoge klanten automatisch verrast met een digitaal aanbod en die hoeven dus niet die € 5,50 te betalen die ik dus gewoon elke maand zal moeten betalen!

De oplossing

Ik wil terug naar de maandelijkse betaling, dus niet een faktuur van 3 maanden en dan ook nog per vooruit betaling.
Om aan mijn financiele verplichtingen te kunnen blijven voldoen is dit veel overzichtelijker voor mij.
En ook die € 5,50 zou men mij niet behoren te berekenen, omdat het niet eerlijk is
omdat vanaf 3 april alles naar digitaal is gegaan en die oude analoge klanten daar niet voor hoeven te betalen!!!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    UPC Nederland heeft contact gehad met de heer Bonger en de kwestie besproken.

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen