Klacht UPC (nu Ziggo): foutcode 8182

Klachtnummer
# 86370
Gebruiker
engelenburg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Monteur afgelopen dinsdag geweest. Bekabeling is goed. Steeds problemen met myprime! Foutcode 8182. Opnieuw opstarten enz gedaan! Probleem blijft vaak terug komen , nogal irritant! Zie vele problemen met zelfde code, dat UPC het niet echt oplost. Daar betaal je toch niet voor???

De oplossing

Dat het na behoren moet werken! Logisch toch?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van Engelenburg,Naar aanleiding van uw melding hebben wij inmiddels contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?