Klacht UPC (nu Ziggo): fraude gepleegt ex man heeft het abonnement niet op zijn naam gezet

# 197433
Esr

Doordat mijn ex nadat we gescheiden waren bijna 3 jaar geleden is door gegaan met hetzelfde abonnement (wat op mijn naam stond) en de rekening niet heeft betaald nu opgelopen tot bijna € 660,00 wordt ik hier nu voor verantwoordelijk gesteld.
Terwijl Ziggo letterlijk heeft gezegd dat mijn ex man willens en wetens fraude heeft gepleegd en ik aangifte moet doen.
Wordt er door de politie gezegd mevr. maak u zich geen zorgen u was in gemeenschap van goederen getrouwd toen, en er zijn bewijzen dat u zelf geen gebruik heeft gemaakt van de diensten van UPC nu Ziggo omdat u al bijna 3 jaar op een ander adres woont.
Dus u ex man moet deze rekening betalen.
Vervolgens geef ik dit door aan het deurwaarderskantoor LAVG en dwingen ze mij of om 75 euro per maand te betalen of loonbeslag.
Ik ben een alleenstaande moeder met meerdere betalingsregelingen vanwege mijn zoon zijn school ik heb hierdoor nu amper geld om te kunnen eten. Ik ben ten einde raad.

Dat de rekening wordt verhaald bij mijn ex man en niet bij mij, hij tenslotte ook diegene die er al die tijd gebruik van heeft gemaakt.
Zoals de politie vertelde doordat we in gemeenschap van goederen waren getrouwd en al stond het abonnement op mijn naam hij heeft er nadat ik weg gegaan was gebruik van gemaakt en niet ik.
Dus zijn de kosten ook voor hem.
Ik kom hierdoor nu in de schulden, terwijl ik altijd netjes en op tijd betaald had toen ik zelf gebruik maakte van de diensten.
En als ik zelf al eerder een aanmaning had gekregen had ik hierop eerder kunnen reageren, ik kreeg pas hier wat over te horen toen de rekening aardig was opgelopen.
Ik heb het gevoel alsof ik tegen een muur aanloop iedereen verteld me nu wat anders, en omdat ik geen geld heb, heb ik het idee dat niemand mij nu kan helpen.