Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): Geen aansluiting na verhuizing
Details
De klacht
Ik ben op 9 september 2013 verhuist naar een nieubouwwoning in Hilversum. Verhuizing ruim van te voren aangemeld bij upc. Dit was geen probleem. Aangekomen op het nieuwe adres geen signaal op de kabel. Upc gebeld, 30min. met gsm gebeld en in de wacht gestaan. Zou binnen 72 uur opgelost zijn. Niet dus... weer gebeld upc had een aannemer de opdracht gegeven om een wijkcentrale te plaatsen, dit was niet gelukt. Dus de verhuizing kon niet worden doorgevoerd. Tevens werd de nieuwe mediabox die ik zou krijgen naar mijn oude adres gestuurd en upc kon hem niet terug vinden in het systeem. Wachten dus. Maar het bleef stil.. geen signaal.. bellen om de paar dagen 8 telefoontjes en een hoop euro's aan gsm kosten later kreeg ik te horen dat het 20 september zou moeten gaan werken. 20 september kwam... geen signaal.. upc meldde dat koperdieven de kabels hadden gestolen.. overmacht dus. Nu ben ik 16 dagen verder en heb nog steeds geen signaal. Upc biedt geen oplossing behalve wachten.De oplossing
Signaal op mijn adres.De 'verdwenen' horizon mediabox.
Restitutie voor de maand september.
Vergoeding van de gsm gesprekken naar de helpdesk.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.