Klacht UPC (nu Ziggo): Geen aansluiting na verhuizing

Klachtnummer
# 35678
Gebruiker
tbusquet
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben op 9 september 2013 verhuist naar een nieubouwwoning in Hilversum. Verhuizing ruim van te voren aangemeld bij upc. Dit was geen probleem. Aangekomen op het nieuwe adres geen signaal op de kabel. Upc gebeld, 30min. met gsm gebeld en in de wacht gestaan. Zou binnen 72 uur opgelost zijn. Niet dus... weer gebeld upc had een aannemer de opdracht gegeven om een wijkcentrale te plaatsen, dit was niet gelukt. Dus de verhuizing kon niet worden doorgevoerd. Tevens werd de nieuwe mediabox die ik zou krijgen naar mijn oude adres gestuurd en upc kon hem niet terug vinden in het systeem. Wachten dus. Maar het bleef stil.. geen signaal.. bellen om de paar dagen 8 telefoontjes en een hoop euro's aan gsm kosten later kreeg ik te horen dat het 20 september zou moeten gaan werken. 20 september kwam... geen signaal.. upc meldde dat koperdieven de kabels hadden gestolen.. overmacht dus. Nu ben ik 16 dagen verder en heb nog steeds geen signaal. Upc biedt geen oplossing behalve wachten.

De oplossing

Signaal op mijn adres.
De 'verdwenen' horizon mediabox.
Restitutie voor de maand september.
Vergoeding van de gsm gesprekken naar de helpdesk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    tbusquet
    Datum
    Weer een aantal keren gebeld geen oplossing. De afdeling adres beheer gaat over de aansluiting en oplevering van de kabel. Deze afdeling is niet direct bereikbaar en sluit om 17.00. De verhuis afdeling zou heeft een mailtje gestuurd op woensdag naar adres beheer, deze zouden mij donderdag terug bellen. Niets gehoord. Inmiddels zit ik al 21 dagen zonder signaal.
  2. Auteur
    tbusquet
    Datum
    Ik heb sinds vandaag eindelijk weer signaal.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Busquet,Vanaf gisteren staan de diensten op het juiste adres. Deze administratieve aanpassing is kosteloos verwerkt. Verder is er opdracht gegeven het nieuwe pakket te activeren. Dit zal normaliter binnen enkele dagen actief staan. In het kader van nazorg wordt u hier aanstaande vrijdag nader over geïnformeerd.Hierbij verzoeken wij u vriendelijk uw klacht als afgehandeld aan te merken, waarvoor alvast dank.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen