Klacht UPC (nu Ziggo): Geen antwoorden van UPC wel ongevraagd verhoging abonnement

Esma Boujida

Ik heb meerdere malen, zowel telefonisch als schriftelijk aangegeven dat het abonnement welke ik nu heb, graag wil wijzigen. UPC heeft 1 maal een antwoord per e-mail gegeven waarin ze een aanbieding hebben gedaan, maar deze aanbieding is nog duurder en minder goed dan mijn huidige abonnement. Daarnaast is de Modem die ze hebben versterkt iedere dag buiten gebruik. Hier telefonisch klachten over ingediend maar krijg de tip; Modem uitschakelen en weer opnieuw aanzetten. Tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen week een brief waarin UPC aangeeft dat mijn abonnement weer helemaal bij de tijd is. En dat door vanaf 1 april mijn abonnement met een aantal Mb te verhogen maar WEL tegen een ongevraagde verhoging van het abonnementsgeld. Ik vind het zeer spijtig dat mijn vragen geen gehoor krijgen en dat iedere contact met UPC eindigt in radiostilte vanuit UPC. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat UPC via deze site de moeite wil ondernemen om antwoord te geven en mij als klant kan behouden.

Graag wil ik dat de ongevraagde verhoging van het abonnementsgeld vanuit UPC niet zal worden doorgevoerd. De verhoging van het aantal Mb naar 120 zie ik graag kosteloos doorgevoerd worden. Daarnaast zie ik graag dat mijn huidige abonnement; Royal pakket van kracht blijft maar dat het subpakket: Bellen wordt omgezet naar gratis bellen en dat mijn Modem wordt vervangen door een die goed en dus naar behoren werkt. Ik ben van mening dat ik geen speciale eisen stel. Ik ben al zo lang klant bij UPC en ben een zeer makkelijke en eenvoudige klant. Ik wil dit graag zo houden maar wil graag dat UPC de tijd en de moeite neemt om haar klanten (ook de eenvoudige en niet moeilijke klanten en niet alleen de Special Care klanten) antwoord geeft en een reactie stuurt.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida,In reactie op uw melding hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch met u in contact te komen. Helaas is dit niet gelukt. Wij proberen dit later nogmaals.Met vriendelijke groet,
    Esma Boujida
    Ik heb uw voicemailbericht afgeluisterd en ik heb een van uw medewerkers, de heer Jelmer de Jong, telefonisch gesproken. Hij vroeg of de nieuwe modem ontvangen was en of deze naar behoren werkte. Deze is inderdaad door mij ontvangen. Daar ik telefonisch zeer moeilijk bereikbaar ben heb ik hem gevraagd zijn collega die mij verder kan helpen met mijn vragen, richting mij per e-mail te reageren. Ik ben in afwachting op het vervolg.
    Met vriendelijke groeten,
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida,In afwachting van een reactie op onze e-mail van 31 maart jl., met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Graag zouden wij van u een reactie ontvangen op onze e-mail van 31 maart jongstleden.Alvast hartelijk dank.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Esma Boujida
    Ik heb vandaag, 12 april gereageerd op de reactie van UPC. Ik ben het niet eens met hun "aanbod" daar er geen enkele aanbod is gedaan. Zij beroepen zich om het 'recht' van UPC om een tariefswijziging door te voeren. Echter betreft het in dit geval geen tariefswijziging maar zij willen een abonnementswijziging met daar aan gekoppeld een verhoging van het abonnementsgeld doorvoeren. Daarnaast geven zij geen enkel aanbod alleen mogelijkheden tot het wijzigen van het soort abonnement. Spijtig
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Hartelijk dank voor uw bericht van 12 april jongstleden. Heden hebben wij wederom via e-mail gereageerd. In afwachting van uw reactie op deze e-mail, met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Graag zouden wij van u een reactie ontvangen op onze e-mail van 14 april jongstleden.Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    Esma Boujida
    Op de e-mail van UPC heb ik vandaag kunnen reageren. Ik ben in afwachting op het antwoord van UPC.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Heden hebben wij u een reactie per e-mail gezonden. Mocht u het op prijs stellen dat een medewerker telefoinsch contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    Esma Boujida
    Op de e-mail van UPC heb ik vandaag gereageerd. Ik ben in afwachting van het schriftelijke antwoord van UPC.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Op 2 mei jl. hebben wij per e-mail gereageerd.Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida, Heden hebben wij per e-mail gereageerd. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    Esma Boujida
    Op de e-mail van UPC heb ik vandaag gereageerd. Ik ben in afwachting van het schriftelijk antwoord van UPC.
    Geachte mevrouw Boujida,
    Wederom hebben wij schriftelijk onze reactie gegeven.
    Geachte mevrouw Boujida,
    Wederom hebben wij schriftelijk onze reactie gegeven.
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Boujida,Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in de geboden oplossing. UPC Nederland beschouwt de kwestie echter als zijnde afgehandeld.
    Esma Boujida
    Helaas heeft een andere medewerker dan degene die mijn dossier in behandeling heeft, aangegeven dat UPC naar zijn inziens genoeg heeft gedaan en hiermee het dossier gesloten heeft. Ik kies bewust de button NEE omdat ik het niet eens ben met de wijze waarop hij het dossier heeft gesloten. Daar zij eenzijdig het dossier als afgehandeld zien rest mij geen andere keus dan mij hierbij neer te leggen. Jammer want servicegericht is het niet (behalve het geduld van mevrouw Van Rossum. Complimenten.)

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?