Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen maand kosten reductie na 2 dagen zonder internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80498
Gebruiker
Jur
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op de Oktober factuur is niet te zien dat er een schadevergoeding is voor de twee dagen dat ik geen internet had! Geen internet van donderdag 9 oktober 2014 +/- 12uur, tot zaterdag 11 oktober 09uur. Zie de SMS van (73) 73.


Gewenste oplossing

flinke korting voor dit isoleren. Van consumentenbond graag weten wat een aangemeten schadevergoeding zou zijn.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jur
    Datum
    al na 2 uur gebeld door UPC. Klacht goed opgelost, Ben zeer tevreden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen