Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen ondertiteling gehuurde film UPC On Demand

mrvdbergh

Zojuist heb ik American Gangster gehuurd bij UPC On Demand. Helaas ontbreekt de ondertiteling. Na het checken van mijn instellingen (ondertitels stonden op AAN) en opnieuw opstarten van de Mediabox had ik nog steeds geen ondertiteling. Hoop dat dit kan worden opgelost of het bedrag gerestitueerd kan worden. Heb net geprobeerd te bellen met Klantenservice maar de wachttijd van >10 min vond ik te lang. Ben benieuwd naar een reactie.

Mvg,

Menno

Oplossen van het probleem (ondertiteling) of restitutie van het bedrag

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van den Bergh,Een medewerker heeft geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen maar is hier helaas niet in geslaagd. Er is vervolgens een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres onder uw gegevens.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
    mrvdbergh
    UPC reageerde snel en zeer naar tevredenheid. Veel dank!

mrvdbergh

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?