Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen ondertiteling gehuurde film UPC On Demand

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28735
Gebruiker
mrvdbergh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zojuist heb ik American Gangster gehuurd bij UPC On Demand. Helaas ontbreekt de ondertiteling. Na het checken van mijn instellingen (ondertitels stonden op AAN) en opnieuw opstarten van de Mediabox had ik nog steeds geen ondertiteling. Hoop dat dit kan worden opgelost of het bedrag gerestitueerd kan worden. Heb net geprobeerd te bellen met Klantenservice maar de wachttijd van >10 min vond ik te lang. Ben benieuwd naar een reactie.

Mvg,

Menno

De oplossing

Oplossen van het probleem (ondertiteling) of restitutie van het bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Van den Bergh,Een medewerker heeft geprobeerd om telefonisch contact met u te krijgen maar is hier helaas niet in geslaagd. Er is vervolgens een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres onder uw gegevens.Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u. Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,
    UPC Nederland
  2. Auteur
    mrvdbergh
    Datum
    UPC reageerde snel en zeer naar tevredenheid. Veel dank!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mrvdbergh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen