Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen ondertiteling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38787
Gebruiker
Pieter
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb geen ondertiteling bij de film date night.

Dit is al eens eerder gebeurd bij andere films!

Ik hoop op een goede oplossing

De oplossing

Terug betalen van filmprijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Kleijer, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker
    nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  2. Auteur
    Pieter
    Datum
    Goed opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pieter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen