Opgelost door UPC (nu Ziggo): geen reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 18627
Gebruiker
F. Feijen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Twee dagen na het overlijden van mijn vader in 2004 krijgt mijn moeder een zwaar herseninfarct .. Mijn moeder wordt definitief opgenomen in een verpleeginrichting en laat de echtelijke woning achter. Aan UPC werd een briefje gestuurd met opzegging. In het verpleegtehuis heeft mijn moeder tv ook via UPC. Alle halfjaarlijkse afschrijvingen relateerden wij dan ook daaraan. Maar dan blijkt in 2012 dat die afschrijvingen nog gerelateerd zijn aan het ouderlijke huis.We nemen contact op met UPC.. Keurige mevrouw zoekt het uit en belt terug op. Of we een overlijdensverklaring van mijn vader willen opsturen, een verklaring van opnamedata van het ziekenhuis en de verpleeginrichting . En dan zegt de betreffende medewerkster gaan wij dat netjes terugbetalen. Mevrouw wilde geen naam geven want dat kwam toch allemaal in de computer. Enfin, juli 2012 alle verklaringen geregeld en opgestuurd met begeleidend schrijven en een copie van de eerste brief erbij. En daarna niets meer gehoord..

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,Wij verzoeken u vriendelijk om via een privé opmerking uw gegevens (klantnummer en/of postcode + huisnummer) aan ons kenbaar te maken. Hierna neemt een van onze medewerkers contact met u op.Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  2. Auteur
    F. Feijen
    Datum
    UPC heeft keurig contact opgenomen , Wij hebben de gevraagde gegevens aangeleverd bij Privé-informatie. Wordt vervolgd.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Feijen, Een medewerker heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken. Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
  4. Auteur
    F. Feijen
    Datum
    UPC heeft keurig contact opgenomen. Door mij gestuurde brief incl. verklaringen waren getraceerd. Teveel betaalde zou worden gerestitueerd.
    Zou door UPC per brief bevestigd worden. Als dat zo gebeurt , vind ik dat het keurig afgewerkt is. En dat mag dan ook gezegd zijn. !
  5. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Feijen, Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
    Mocht u het op prijs stellen dat de medewerker nogmaals contact met u opneemt dan vernemen wij dit graag van u.
    Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan verzoeken wij u vriendelijk de status van dit dossier als zodanig aan te passen. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
  6. Auteur
    F. Feijen
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Feijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen