Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen recht meer op een monteur voor horizonbox

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36914
Gebruiker
Pepijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na jaren lang klant te zijn geweest bij UPC besloten we een horizonbox te bestellen. We hadden recht op hulp bij installatie, maar telefonisch werd mij verteld dat ik het beste eerst een extra internetkabel naar een volgende verdieping kon leggen voordat ik een monteur liet komen. Er werd mij niet verteld dat hier een termijn van 2 maanden voor stond en dat je anders €60,- betaald voor de installatie. Uiteindelijk ben ik ruim over de 2 maanden heen gegaan en kreeg ik te horen dat ik dit zelf in de voorwaarden had kunnen lezen en dat UPC geen hulp meer aanbied bij het insatlleren van de box. Ik zou, wanneer UPC op deze manier omgaat met klanten die van hen een uitgebreid pakket besluiten af te nemen, de box het liefst terug sturen en nooit meer klant van UPC worden, maar nu zit ik vast aan een jaarcontract à €55,- p.m.

Gewenste oplossing

Ik zou graag hebben dat UPC alsnog een monteur langs kan sturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Mathlener,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen