Opgelost door UPC (nu Ziggo): Geen recht meer op een monteur voor horizonbox

Pepijn

Na jaren lang klant te zijn geweest bij UPC besloten we een horizonbox te bestellen. We hadden recht op hulp bij installatie, maar telefonisch werd mij verteld dat ik het beste eerst een extra internetkabel naar een volgende verdieping kon leggen voordat ik een monteur liet komen. Er werd mij niet verteld dat hier een termijn van 2 maanden voor stond en dat je anders €60,- betaald voor de installatie. Uiteindelijk ben ik ruim over de 2 maanden heen gegaan en kreeg ik te horen dat ik dit zelf in de voorwaarden had kunnen lezen en dat UPC geen hulp meer aanbied bij het insatlleren van de box. Ik zou, wanneer UPC op deze manier omgaat met klanten die van hen een uitgebreid pakket besluiten af te nemen, de box het liefst terug sturen en nooit meer klant van UPC worden, maar nu zit ik vast aan een jaarcontract à €55,- p.m.

Ik zou graag hebben dat UPC alsnog een monteur langs kan sturen.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Mathlener,Een van onze medewerkers heeft telefonisch contact met u opgenomen. Hierbij zijn vervolgafspraken gemaakt.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?